Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
Een mindmap is een methode om complexe vraagstukken te structureren of inzichtelijk te maken. Het helpt effeciënter te plannen en kan het persoonlijke succes vergroten. Een mindmap is bruikbaar voor allerlei gelegenheden zoals persoonlijke planningen, schoolaangelegenheden of professioneel, bijvoorbeeld om een presentatie voor te bereiden. In dit boek wordt het belang en de werking van mindmappen uitgelegd. Vervolgens krijgt de lezer een spoedcursus in het maken van een mindmap. Aan de hand van talrijke illustraties in kleur worden heel praktisch tips gegeven over het toepassen van de methode. Ook wordt de vertaalslag naar specifieke toepassingen gemaakt. Het boek is overzichtelijk ingedeeld in hoofdstukken en heeft een duidelijke lay-out
Apprentissage --- Cognitie --- Cognition --- Creatief denken --- Creative thinking --- Denken --- Développement de la mémoire --- Entraînement de la mémoire --- Exercices de memoire --- Geheugenkunst --- Geheugenleer --- Geheugentraining --- Learning --- Leerproces --- Memoria technica --- Memory training --- Mnemonentiek --- Mnemonics --- Mnemoniek --- Mnemotechniek --- Mnemotechnique --- Mnémonique --- Mémoire [Développement de la ] --- Mémorisation -- Moyens mnémotechniques --- Note-taking --- Pensée --- Pensée créatrice --- Processus d'apprentissage --- Thought and thinking --- Training of the memory --- Méthodes de pensée Denkmethoden --- Méthodes Methoden --- #KVHA:Studievaardigheden --- #KVHA:Mindmapping --- Psychologie --- Intelligentie --- Mindmapping --- Studeren --- Mindmap --- Man --- Volwassene --- Cognitive psychology
Choose an application
In dit boek gaan de auteurs op zoek naar de succesfactoren van coaching in organisaties. Ze integreren de hedendaagse kennis en hun ervaring rond coaching tot een nieuw, inzichtelijk en visueel totaalconcept. Net als in de chemie gaat coachen over het leggen van de juiste verbindingen. Tussen coach en coachee, coach en organisatie, doen en zijn, proces en inhoud, intentie en resultaat. Hoe breng je de ideale ingrediënten samen? Wat moet je doen om ze optimaal op elkaar te laten inwerken? En hoe bereik je het beoogde resultaat? Het boek toont hoe je tot geïnspireerd en trefzeker coachen komt
Coaching --- Management. --- Didactic strategies --- coaching --- Personnel management --- AA / International- internationaal --- 658.300 --- 658.310 --- 65.012.4 --- Coachen --- personeelsbeleid --- 658.3 --- Coaching Coaching --- 65.012 --- Organisatie --- Personeelsbeleid --- S20110571.JPG --- Management leidinggeven leiderschap coachen cultuur gedrag samenwerken --- Industriële psychologie en ergonomie. Arbeidsverrijking. --- Personeelsbeheer en administratie --- Business management, administration. Commercial organization --- management - leidinggeven (zie ook 361.012) --- sociaal beleid in het bedrijf - personeelsbeleid - personeelwerk - human resource management (zie ook 361.411) --- 658.31 --- Tuteurs et tutorat (Affaires) --- Organizational effectiveness --- Employees --- Training of --- Didactische werkvormen --- Industriële psychologie en ergonomie. Arbeidsverrijking --- Provincie West-Vlaanderen --- Managementvaardigheden --- Management --- Personeelsmanagement --- Leidinggeven --- Duurzaam ondernemen --- Organisatieleer --- Monograph --- Leiderschap
Choose an application
De viering van het 100-jarig bestaan van het Vliebergh-Senciecentrum van de K.U.Leuven, in 2007, biedt de gelegenheid om de oprichting, werking en betekenis van het oudste nascholingscentrum in Vlaanderen te belichten en ook te wijzen op de unieke samenwerking tussen de universiteit en het secundair onderwijs in Vlaanderen. De geschiedenis van de nascholing van de leraren wordt in het boek gesitueerd in relatie tot de ontwikkelingen in het secundair onderwijs alsook tegen de achtergrond van de opleiding en het statuut van de leraren secundair onderwijs. (Bron: covertekst)
Teacher education. Teacher's profession --- History of education and educational sciences --- lerarenberoep --- onderwijsgeschiedenis --- lerarenopleiding --- SO (secundair onderwijs) --- Flanders --- Academic collection --- C6 --- KADOC - Documentatie- en Onderzoekscentrum voor Religie, Cultuur en Samenleving (1977-) --- Vlaams Gewest [gewest in land België - BE] --- geschiedenis --- leraren --- onderwijs --- onderwijssysteem --- secundair onderwijs --- 450.7 --- 481.7 --- Leraren --- Nascholing --- Secundair onderwijs --- Vlaanderen --- 481.2 --- Aardrijkskunde --- Biologie --- Chemie --- Economie --- Frans --- Geschiedenis --- Godsdienst --- Grieks --- Latijn --- Leerkracht --- Lerarenopleiding --- Lichamelijke opvoeding --- Natuurkunde --- Natuurwetenschappen --- Wiskunde --- leraarsschap (ler) --- secundair onderwijs (ler) --- Secundair onderwijs ; belgië ; geschiedenis --- 073375.jpg --- Leraren ; opleidingen ; Vlaanderen --- Secundair onderwijs ; Vlaanderen --- 371.3 --- 371.3 Didaktiek. Onderwijsmethoden. Evaluatie van het lesgeven --- Didaktiek. Onderwijsmethoden. Evaluatie van het lesgeven --- Opvoeding, onderwijs, wetenschap --- Opleiding en bijscholing --- De leraar en zijn opleiding --- (zie ook: beroepseconomie) --- (zie ook: realistische wiskunde) --- Education [Secondary ] --- Flanders (Belgium) --- History --- Teachers --- Training of --- Continuing education --- In-service training --- Geschiedenis van opvoeding en pedagogiek --- Lerarenopleiding. Lerarenberoep --- Bijscholing --- Leraar --- Professionalisering --- Directie --- Emigratie
Choose an application
De aandacht van zelfevaluatie groeit, zowel in Vlaanderen alsook in het buitenland. Ook de idee dat leerlingen op verschillende terreinen hun zeg hebben, wordt in toenemende mate aanvaard. Geïnspireerd door deze tendensen, ontwikkelden medewerkers van EduBROn een instrument voor zelfevaluatie en feedback. Het instrument plaatst leerlingen en leerkrachten tegelijkertijd in de kijker.
Teacher education. Teacher's profession --- evaluatie (onderwijs) --- zelfevaluatie --- lerarenberoep --- Teachers --- Training of --- departement Lerarenopleiding 09 --- secundair onderwijs --- kwaliteitsbevordering --- 371.3 --- 371.13 --- basisonderwijs --- 450.7 --- evaluatie --- leraren --- onderwijs --- Basisonderwijs --- Leraren (Kleuterleid(st)ers, Leerkrachten, Onderwijzers) --- Secundair onderwijs --- Zelfevaluatie --- 450.6 --- 454.4 --- Evaluatie (Beoordeling) --- Feedback --- Doceren --- Leraren --- Relatie onderwijsgevende - leerling --- Kwaliteitszorg ; onderwijs ; Vlaanderen --- 371.13 Opleiding van onderwijzend personeel. Lerarenvakopleiding --- Opleiding van onderwijzend personeel. Lerarenvakopleiding --- 371.3 Didaktiek. Onderwijsmethoden. Evaluatie van het lesgeven --- Didaktiek. Onderwijsmethoden. Evaluatie van het lesgeven --- opleiding en bijscholing, onderwijsbegeleiding, onderwijswinkels, pedagogisch hoger onderwijs, pedagogische centra, beroep --- Opleiding en bijscholing --- Resultaten en selectie --- Evaluatie --- (zie ook: Schoolrapporten) --- 3e graad lager onderwijs --- 1e graad secundair onderwijs --- Beroepssecundair onderwijs --- Kwaliteitszorg --- Relatie leraar - leerling --- leerkrachtenbegeleiding --- leerkrachten evaluatie --- studentgericht onderwijs --- Leraar --- Directie
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|